24 Aralık 2013 Salı

Doğum Öncesi Hazırlıklar - Anne İhtiyaçları



Anne İhtiyaçları

Aşağıda yer alanların bazılarını hastane çantası için de listelemiştim. Ayrıca burada da detaylı olarak anlatmaya çalışacağım. 

Emzirme Sütyeni / Atleti; Özellikle bebeğin 40'ı çıkana kadar, geceleri müthiş terleyerek ödem atılıyor. O yüzden fazla sayıda atlet ve sütyen kullanılıyor. Bana 2 sütyen ve 4 atlet ancak yetmişti.

Hamile Kilodu; Özellikle sezeryan olan anneler için, yüksek belli ameliyat yerine rahatsızlık vermeyecek iç çamaşırları tercih etmek gerekiyor.

Lohusa Pijaması /Geceliği; Eğer emzirme atletiniz varsa lohusa pijamasına gerek olmuyor. Ancak emzirme sütyeni kullanıyorsanız, üşütmemeniz için üstten açılan lohusa pijaması ya da geceliği kullanmanız gerekiyor.

Sabahlık; Bebeği özellikle geceleri emzirirken, uyuturken üşütmemeniz için, hastane için almadıysanız almanız da fayda var. 

Bel Bandı; Bu, hamileyken kullandığım bir ürünken, doğum sonrasında da, hem fazlalıklarımı kapatmak için hem de dikişlerin olduğu bölgeyi sıcak tutmak için uzun müddet kullandığım bir aksesuar oldu. Sevgili hamile yogası hocam ve tatlı arkadaşım Zeynep'in anne ve bebekler için nefis ürünlerinin olduğu sitesinden almıştım. Siteye buradan ulaşabilirsiniz. http://leileo.com/Urunler/33/12/Lucy-Hamile-Bel-Banti.html   

Emzirme Önlüğü; Bebeğin emerken bunalmaması için hafif, ince ve çok koyu renk olmayan kumaşları tercih etmek gerekiyor.   

Göğüs Kalkanı; Özellikle ilk günler, kuruyan göğüs uçlarına krem sürünce kumaş değmemesi gerekiyor. O yüzden ben çok kullandım. Ancak önceden deneme şansınız olursa denemeden almayın herkes kullanamayabiliyor.

Göğüs Pedi; Emziren annelerin özellikle ilk aylarda kullanması gereken bir ürün. Ben Bebedor marka kullandım ve memnun kaldım.

Emzirme Bluzu; Olmazsa olmaz değil ama, ben biri kısa kollu bir uzun kollu iki tane uzun süre kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder