10 Aralık 2013 Salı

Neden blog yazıyorum?


Küçük mucizemin, Volga'nın hikayesi başladığında 40 yaşındaydım. Eşimi, sevgilimi, hayat arkadaşımı bulalı 3 sene olmuştu. Çok mutluyduk, ama çekirdek aile olmamız için küçük bir eksiğimiz vardı :) Keşke dedik bir de bebeğimiz olsa, ne güzel olur.  Yaş ilerleyince ha deyince olmuyormuş tabi, doktor kontrolleri, filmler, testler... Bekledik dört gözle, birkaç ay, birkaç yıl gibi geçti. Şanslıydık, o birkaç ayın sonunda, bir gecenin köründe bütün aile fertlerini uyandırıp verdik müjdemizi. Sonra sabırsızlıkla, her anında dua ettiğimiz, karnımı severek geçirdiğimiz 40 hafta ve sonra  küçük yavrumuza, mucizemize kavuşma... 

Peki neden bu blogu yazıyorum? Çünkü hamileliğimin öncesinde, hamileliğimin her anında ve yavrumu kucağıma aldıktan sonra yaşadıklarımı önceden biliyor olsaydım herşey çok daha kolay olurdu. Malum yaşın kaç olursa olsun, önceden tecrübe etmediğin annelik gibi bir çılgınlığı yaşarken, üniversite diplomanın ya da 20 yıla yakın iş tecrübenin hiçbir manası olmuyor. Mutlaka akıl hocalarına ihtiyacınız oluyor. Bana yardım eden, akıl veren, yol gösteren annem, sevgili anne kuzenlerim, arkadaşlarım ve dostlarımın yanı sıra şu güzel world wide web icadı da öyle çok işe yaradıki. Ben duyduğum her cümlenin, okuduğum her satırın sahibine minnettarım. Belki bir anne de benim tecrübelerimden faydalanır, yazdıklarım sayesinde  yavrusunun bir derdine çare olursa, ya da gülümsemesine sebep olursa şahane olur diye bilgisayarın başına oturdum nihayet, oğlumuz tam 10 ay 20 günlükken...  


Peki neden blogun ismi "mucizenin annesi"? Benim oğluma ya da bana has birşey değil elbette. Ne benim ne de oğlumun ekstra bir durumumuz yok. Sadece 2,7mm iken kalbi atan bir varlıktan bahsediyorsak onun ismi mucize olur diye düşündüğümden :) 


Aklıma geldikçe, benim küçük yer cücesi fırsat verdikçe yazacağım. Bebek partisi, hamilelik, doğum, lohusalık, 40 uçurmak, diş buğdayı derken bilmiyorum nasıl toparlarım, o yüzden sırası karışık olabilir kusuruma bakmayın. 

Allah isteyen herkese bu mucizeyi nasip etsin, kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah tüm kalbimle diliyorum. Ha birşey yazmayı unuttum. Merhaba ;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder