11 Ocak 2014 Cumartesi

Hastane Odası Süsleme ve İkram

Aslında bu grubu hastane çantası başlığı altında yazmıştım. Oda süslemeleri doğum öncesi anne tarafından hazırlansa da, doğum için hastaneye gidildiğinde refakatçiler tarafından oda süslemesi yapıldığı için, hastane çantasından ayrı başlık altında yazmak daha uygun olacak.

Kapı Süsü; Hazır alabileceğiniz gibi, tül vs gibi malzemelerini Eminönü ya da Euroflora gibi yerlerden kendi isteğinize göre alarak yaptırabilirsiniz. Bir arkadaşım Bostancı'da bir yere, kendi aldığı malzemeler ile nefis bir kapı süsü yaptırmıştı. Bilgilerine ulaşabilirsem paylaşacağım.  

Bebek Çikolatası; Ben, 36.haftada magnetli çikolatamı seçmiş ve ödemesini yapmıştım. Doğum yaptığım gün telefonla bilgi vermiştim ve isim ve tarih yazılı stickerları basılarak ertesi gün hastaneye yollanmıştı. Optimum'daki Chocnette standına yaptırmıştım.       

Bebek Şekeri - Çikolatası Tepsi / Kutu; Eğer doğum tarihi önceden belli ise üzeri baskılı çikolata da yaptırılabilir. Biz oğlumun bebek partisinde, www.cikolatasepeti.com'a yaptırmıştık. Görselini ben yurtdışında bir imaj sitesinden satın almıştım, onlar da tarih ve diğer bilgileri yazarak basmıştı. Çikolata ve drajenin sunumu için tepsi ya da kutu gerekiyor. Biz ahşap kutuya koymuştuk. 

Bebek İsimlik; Photoblock üzerine baskı, ahşap veya keçe olarak, annenin yatağının arkasına konulmak üzere bebeğin ismi yazdırılarak, doğumdan önce hazırlanabilir.   

Altın Yastığı; Biz kullanmadık ama kullanmak isteyenler için listede olsun. 

Hatıra Defteri; Ben, bebek partisinde, yine Sırma'nın hazırladığı hatıra defterini arkadaşlarıma ve aileme yazdırmaya başlamıştım ve ne yazıkki doğuma giderken götürmeyi unuttum. Tavsiye edebileceğim çok güzel bir hatıra.

Lohusa Şerbeti; Aktarlardan sabun kalıbı gibi kalıp olarak alınıp, karanfil ve tarçın ile birlikte kaynatılarak hazırlanıyor. Hastanenin verdiği 1 sürahi yetmediği için, hastanenin lohusa şerbeti sürahisine termos içinde getirip koymuştuk.   

Lohusa Şerbeti Bardak; Ben, Eminönü'ndeki aktardan, lohusa şerbeti ile birlikte almıştım. Artık özel hastaneler bir sürahi lohusa şerbetini bardakları ile veriyorlar ama hastane odasında bardak yıkamak eziyet olduğu için, plastik bardak almanızı tavsiye ederim. Lohusa şerbeti bardakları için süs isterseniz de yine Eminönü'de mevcut. Hazır almak istemezseniz, tül, boncuk vs. alarak kendiniz de hazırlayabilirsiniz. 

Katlı Pasta Standı / Tabağı; Ziyaretçilere ikram edilecek tatlı, tuzlu kuru pastayı koymak için. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder